Willem den Houdijker, directeur Misi Fulfilment
Op het gebied van support willen wij u ondersteunen. We kunnen on-site, telefonisch maar ook door het overnemen van uw systeem onze support diensten verlenen. Naast het oplossen van problemen kunnen wij ook voor u het netwerk beheer op afstand verrichten. Tevens voor onderhoudswerkzaamheden aan printers, p.c.'s en server kunnen wij voor u de zorg uit handen nemen.
“HIGH CARE support is één van de ondersteunende diensten van Duncker & Munnikhuis. Het is ''Het” concept om de continuïteit binnen uw organisatie te waarborgen. Het HIGH Care Supportcontract is uit verschillende modules op te bouwen, passend voor uw organisatie.
HIGH CARE 24x7 Live Remote Beheer
Duncker & Munnikhuis heeft veel geïnvesteerd in het op een hoger niveau brengen van HIGH CARE Remote Beheer. De belangrijkste verandering is dat wij van reactief beheer naar proactief beheer zijn overgegaan. Dit wil zeggen, dat wij uw server op een constante manier kunnen monitoren.
Met onze Live Beheer module bent u zeker van o.a.;
- Het monitoren van uw server 24 uur per dag, 7 dagen in de week
- Calamiteiten worden snel aangepakt/onderzocht
- Van het beheer ontvangt u een frequente rapportage
Daarnaast kunnen wij u op Beheer nog meer bieden, nl:
- Per SMS of e-mail bericht op de hoogte brengen van calamiteiten tijdens en buiten kantooruren,
- Monitoren van bedrijfskritische applicaties/processen zoals o.a. database servers & e-mail servers,
- Monitoren van het operationeel zijn van uw ADSL verbinding, VPN verbinding of Website
Tevens kunnen wij een live monitoring op maat voor u ontwikkelen. Op maat voor die onderdelen die voor u organisatie dermate bedrijfskritisch zijn, dat een permanente bewaking wenselijk is.
Wilt u meer weten over onze Beheer dienst neemt u dan contact met ons op.